byzza16 Crnn_1 bende bu aralar çok tüketiyorum bir sorun olmaz herhalde ama tatlı sonuçta biraz dikkat etmemiz lazım ☺️
Bebekdelisi Crnn_1 bende oyleyım bittikçe alıyorum bıde şeker oranı düşük meyve ondan sanırım tüketiyorum hergün🌸
OzgeSrc Crnn_1 benimdee ilk hamileligimde de yedim bundada. Hele dun markette buram buram tatli bi kokusu vardi anlatamam 😂❤️
[silindi] Crnn_1 ben nektariyi normalde de cok severim… Valla hergun deli gibi meyve yiyorum doktorum sadece seker var dikkatli ol dogalda olsa seker sekerdir dedi o kadar
Deletedmom727272 Crnn_1 ohh canınıza değsin, biraz kalori azıcıkta tuvalet çıkarması yapar yoksa mis gibi meyve🤤
star3star Crnn_1 hergün bir tane bende yiyiorum mis gibi kokusu var.kavunu çok severim ama şeker miktarı çok fazla oldupu için almıyorum oyuzden hergün bir tane nektarin yada kayısı yiyorum birde hergün sütle muzu blendrdan geçirip içiyorum
[silindi] Crnn_1 e yine iyi ben her gun kilolarca sebze meyve kemiriyorum. Kocam geliyor aksam atiyorum diyor ki askim karpuz keste soguk soguk yiyelim diyom koca uyan uyan karpuz kalmadi :D adam goremeden bitiyor hersey…