Aysktr dun geceden berı cok sıddetlı diş agrım var ve sansıma bu sabah randevum vardı doktoruma sordum ve dişciye gidebilirsin onlar sana ne ılacı yazıcagını bılır hamıle oldugunu belırt dedı agrını gecırırler Dedi bende dişciye gıttım bi ilac verdı eczacıyada ılacı ozellıkle arastırmasını soyledım hamıleler kullanabılıyomu dıye cok şükürki kullanabılıyomusuz ilac verdı daha yenı aldım inşallah gecer 🙏😩