Valla çok saçma bi soru olmuş kusura bakmayın ama 🤣 bişey olmaz ne olabilir sonuçta elini içeri sokmuyosun 🤣 zaten sevmen gerekiyo hatta konuş bile çünkü anne karnındaki bebek anne ne dinlerde ne söylerse ne izlerse hafızasına kazinirmis . Elini köy sev konuş güzel şeyler söyle 🙂