Arztmn Sqbah gitmiştim acile 2 cm açıklık vardı yatış seçeneği sundular istemedim. Aynısını yaşadım bende son anda gittim evde daha rahat sancılarımı çekmek için hatta bende 37+4 tüm kızımda nişanım gelmişti ama suyum gelmemişti sancılar 2 dk 3 dk da bire düşünce gittim 4 5 cm açılma vardı sonra da doğum oldu zaten 💜🙏 çok da zorlama ama canım kendini hastane yakınsa sorun değil ama mesafesi varsa bekleme yavastan git istersen 🌸 Sağlıkla gelsin bebişin 💜