Arztmn Kızlar akşam 8 den beri sancım var şuan 3 dk da bir geliyor evde sancıyi çekiyorum hemen acile gitmek istemiyorum. Sizce ne zaman gideyim? Nişan,su gelme vs yok siz böyle durumda ne zaman gittiniz?
Hakanbuse Arztmn 3 dk ya düştüyse git bi an önce suyun patlamayabilir acilman yeterliyse dogumun başlamış olabilir 5 dk dan sonrasi hastanede suyunu patlatma gibi bi sey oluyo
__Leylaaa Darısı başıma 😂 Ne yaptında geldii bende günlerdir uğraşıyorum sancım gelsin diyw.Ve gitme evde biraz çek suyun geldiği anda git çünkü hastanede hiçbir şekilde seni tek bırakmıyorlar ne tuvalet ne su hiçbirley
MDeniz42 Arztmn ağrıların sıklaşmış bak benim kardeşim de de annem aynı hatayı yaptı hastaneye gittiğinde bebek pis su yutmuştu ve küvöze aldılar. Bebeğini riske atma bence
Unucorn 3 dk da bir geliyorsa bence hiç bekleme canım hemen hastaneye git bebeği tehlikeye atmaya gerek yok bu arada bende 37+2 cuma gününde benim sezeryan günüm rabbim hepimizi tez zamanda kolay kurtarsın
Arztmn MDeniz42 hastaneyi aradık ilk gebelikse kanama su gelmesi ve bebeğin hareketlerinde azalma yoksa gelme evde bekle duramazsan gel dedi