Ben hiç ovülasyom yapmıyorum adet bitiuor 1 dolu 1 boş şekilde devam denemeye ama tek tüpüm yok ihtimal düşük o yüzden Mart’ta dış gebelik ameliyatı geçirdim iki adet dönemi sonucu korunmayı bıraktım bakalım hayırlısı dün kasık ağrım ve bel ağrım vardı bu gün ara ara sancı girdi bide göğüs uçlarım sızlıyor adetime 12 gün kaldı herkesin hakkında hayırlısını versin rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın sabırla bekleyenleri bi güzel hayırlı evlatla mükafatlandırsın inşallah çok amin