Mehtapkz Gelin beraber bekleyelim kızlar neler yaptiniz bu ay ovulasyon testi yaptinizmi yumurtlamayi gordunuzmu neler deniyorsunuz ❤️🤲 Dualarımız insallh bu posta hamisleri goruruz hepimiz
Minik1Civciv Mehtapkz benim 17 Temmuz yumurtlama adet biter bitmez denemeye başladık iki kaybım var Rabbim sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah dileyen isteyen herkese nasip etsin ♥️🌸
Nazendehanim Mehtapkz geçen sene bat 1 Ağustos’ta adetim geçti ,hamileydim boş gebelikmis onu hatirladim ay çok duygulandım 🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧 Rabbim hepinizi hayırlı haberlerle karşılaştırsın 🌸
Gizemgksnmz Mehtapkz ben bu ay hiç düşünmeme ve takip etmeme kararı aldım çok düşünüp eşimde bende stres oluyorduk ve artık cinselliğin tek amacı çocuk yapmak için gibi bir duruma gelmiştik. Napıyorum ben dedim ve kendimi durdurdum. Sadece o haz için birlikte olma kararı aldım. Her şey nasip kısmet olacağı varsa olur dedim bakalım bundan sonraki süreçte ne olacak
Mehtapkz Minik1Civciv Ah cok guzel beklemeye gecmissin canm benim insallh bu ay en guzel haberi alirsin bende gala yumurtlama olmafi bekliorum bugun 17. Gunumdu biraz gec yumurtlayacgm sanirim yada bu ay yumurtlamicm bilemedim yapmaya devam 🤗
Minik1Civciv Mehtapkz valla ben ovülasyon kullanmadım hiç uygulamadan bakıyorum iki gebelik geçirdim ikisi de geç döllenme
Eda_elvan94 Mehtapkz benim 1 2 yıl olmadı sonra arı sütü aldık orjinal ondan mı bilmiyorum ama eşimin sprem sayısı yok denecek kadar azdır o sutu kullandık 1 ay sonra hamile olduğumu öğrendim
Mehtapkz Nomame bende goremedim canm ya bugun 18. Gunum yaptm sabah ama hala ikinci cizgi net deil bu kadr gec yumurtlayip hamile jalan varmiki ya
Esin3641 Bat 30 temmuz adetime daha 12 gün var ama belimde ve sağ kasığımda çok ağrı var bu araya sol tüpüm yok dış gebelikten dolayı alındı göğüs hassasiyetin çok hafif ama kasık ve belim ağrıyor belde değil kuyruk sokumu üşüttüm mü acaba
Mehtapkz Esin3641 daha oncesnden yumurtlamayi gordnmu canm bakiormuydum testle benmde 1 agsts ama hala cift cizgi gormedim ya ovulasyonda
2oglus Bat 4agustos daha yumurtlama görmedim uygulamaya göre 21i inşallah bu ay hepimiz güzel haberlerle geliriz 🤲
Meridaily Bat 29 temmuz, geçen ay 6 gün gecikmeyle adet oldum o yüzden ovülasyon takip etmedim. Bu ay anlamadım da ovülasyon olup olmadığını, şansa artık😁
Mehtapkz Gizemgksnmz Aslinda en guzeli ben tam 1 senedir gorev gbi yapiyorum ve okdr skldimki anlatamam
Nomame Mehtapkz Geç yumurtlama ile hamile kalan var. Ama bazı aylar yumurtlama olmazmış, işte ben bundan çekiniyorum.
Gizemgksnmz Mehtapkz bıraktım artık valla olacağı varsa olur sonuçta kalabiliyorum bir sorun yok dedim kendime taktığım için olmadığını düşünüyoruz artık
Sinem94 Mehtapkz Yumurtlama takip etmedim cnm ama uygulama 21 i gösteriyo bu ay ilk deneme haziran öncesinde kürtaj oldum
Mehtapkz Sinem94 Takip yapmiorsn canm 1 gun dolu bigun bos sekli devam et en kisa zamanda guzel haberlerle gel cnm genelde kurtajdan sonra cabuk oluyormus sen bol bol degerlendr cnm 🤰🤰 Allah’ım izniyle
Mehtapkz Nomame evet canm sanirim bakalm ven cok ovulasyon yaptm ama hic bugunlere denk gelmedim bakalm devam ediorm teste