Feyza3214 Teşekkür ederim Selda hanım hakkında iyi olduğunu duymuştum,diğer arkadaşta önerince ben karar kıldım Selda hanıma gidicem Cumartesi’ye randevu buldum çok şükür en yakın tarihe.Bakalım,cidden önerildiği kadar var mı? Nasibimize ne çıkacak.Teşekkür ederim yardımınız için.İnşallah memnun kalırım da arayışa geçmem 🙏🏻🙏🏻🙏🏻