mrsssblt Şu saatten sonra değiştirme fikri de beni ayrıca korkutuyor ama ... benim bi sonraki muayeneme 2 hafta var o zamana kadar bekliyor olacağım zaten . Çok sevinirim tek istediğim ben sormadan söylemesi gerekenleri söylesin 😏henüz kaç kilo bebeğim bilmiyorum söylemiyor önemli olan kilo değil .tabiki değil haftasıyla uyumlu olması ama bunu söylemeli değil mi en azından. Enteresan bi şekilde her defasında beni unutuyo ... Bir önceki muayenede çok kilo almışsın diyo, bir sonrakinde 3 haftada 4,5 kilo almışım takılma boyun uzun sıkıntı yok diyo ki tek söylediğim “galiba fazla alıyorum...”ve daha bir sürü şey