Ben vajinismus öyküsü olan biriyim, canım çok tatlıdır. Kan verirken bile zorlanırım. Bugün bana hem açıklık hem de çatı muayenesi yapıldı. Yapan doktor o kadar iyiydi ki, yaptığı her adımı anlatarak muayene etti. Hiç canım yanmadı. Şimdi acıyabilir dediği an (serviks uzunluğum fazla olduğu için öyle dedi) bile canım acımadı hiç. Muayeneden gülerek çıktım. Sanırım başımıza ne geleceğini bilmediğimiz için kendimizi kasıyoruz ve ağrı oluşuyor. Rahat olmak çok önemliymiş…