annenur toplamda 3 kere açıklığıma bakıldı sancılarım çok olduğu için 2 tanesini aynı ebe 1 tanesini farklı ebe yaptı, o 2 kere yapan ebe o kadar acıttı ki canımı ruhumu teslim ettim resmen, ama diğerini hissetmedim bile. Kişiden kişiye çok fark ediyor gerçekten yapan kişi çok önemli, bu hafta da çatı muayenem var doktorum yapacak bu sefer inşallah acımaz