handeozt8 Asel, meva, neva, umay, sare, asya, mira, mila, miray görmekten yoruldum cidden. Herkes aynı isimleri koyuyor. İlk kızımın adı melinda. Pek bilindik bir isim değil anlamıda çok güzel. 2.kızımda melinay istemiştim ama eşim beğenmedi melisa istiyorum dedi melisaya karsr kıldık