handeozt8 Güneş çok güzel bir isim arkadaşımın kızının adı güneş 8 yaşında, 8 sene önce iyi düşünmüş koymuş 😊 inanılmaz zeki ve güzel rabbim nazarlardan saklasın çok güçlü bir isim ve çocuğa da yansıyor gerçekten ama işte bu sene çoğalacak gibi, çok güzel olduğu gerçeğini değiştirmiyor tabi😊