Suleehamdi benim eski telefonumdu sevetek kullanıyordum ama son zamanlara doğrı ahize sıkıntısı çektim mesela annem ses atıyo wpden öyle hoparlörden dinlerken birden ekran kapanıyo sesi ahizeden veriyor. Sonra xiaomi mi 11 liteye geçtim şuan bunu kullanıyorum bundan da memnunum ama geçen aynı şey yine oldu markanın sorunu galiba o da olmazsa çok iyi telefon ha sadece kamerası için istiyosanız alın kesinlikle acayip güzel kamerası