Suleehamdi Telefondan kullanan memnun kalan var mı kamerası benim için önemli yada xiaomi 9 10 kullanan
Deletedmom52620 Suleehamdi 8 pro galiba anneme hediye almıştık güzel hala kullanıyor 3 sene oldu eşimde kullandı memnundu kamerası da çok güzel ben beğeniyorum. Ama ağır biraz
Emily37 Suleehamdi oğluma 3 sene önce aldık çok memnunuz.Şarjı uzun süre gidiyor ve kamerası gerçekten çok güzel.
Hifu16 8 pro bende var 9 pro babamda 10 pro yu da kardeşim aldı iki üç ay önce 🙂 hepimiz aşırı memnunuz😊
Yesim Suleehamdi 9pro bende 10pro esimde çok memnunum 128gb aldık kamerası efsane 💜 instagram kamerası da story çekerken falan çok güzel 💜
Deletedmom52620 Suleehamdi evet biraz ağır geldi bizim telefonlar hafif ya biraz o ağır gibiydi 8 pro uygundu o zamanlar birde yeni çıkmış mıydı neydi diye aldık bazen annem bilmeyince gösterince öyle elime alıyordum
Emily37 Suleehamdi note 8 pro aldık biz.bende ve eşimde iphone var.Bizim telefon kameralarından güzel kamerası bence.kayınvalideme de xiaomi aldık samsung vardı onda oda çok memnun telefonundan.