minomino Selam kızlar, hastane çantası için hangisini koydunuz ben depend aldım ama lohusa pedi de almalı mıyım ?
gozgozanne minomino sezeryan oldum 2 gün depend ile çok rahat ettim çünkü zaten canın acıyor külot ped ile uğraşmak zor oluyor
zamaneannesi minomino bende depend aldım evde normal gece pedi de vardı onuda aldım her ihtimale karşı
Gny18 minomino ilk gebeliğimde normal doğum yaptım kesinlikle depent tercihim. Lohusa pedi kocaman oluyor ve rahatsız ediyor. Kanama azaldığı zaman da normal ped tavsiyem.
SunnyG Sezaryen oldum ve depend külot ile aşırı rahat ettim. Dependden sonra direkt normal pede geçtim. Lohusa pedi çok rahatsız etti, kocaman çünkü. Normal ped yeterli olmadaydı gider bi paket daha depend alırdım heralde
ikkrk91 SunnyG yanlış anlamazsanız kac kiloyla sezaryena girdiniz. Kac beden depend aldiniz. Bende sezaryen olucam beden konusunda karar veremedim suan 30 haftalik hamileyim 59 kilodayim
Sdfrgnr SunnyG bebimde gidişat sezeryan suanda dépend cok öneren oldu kimiside dikislere geliyor dedi bi tereddüt ettim aslında gercekten degiyor mu dikise rahatsiz ediyor mu
Deletedmom_7 SunnyG depend bir paket mi aldınız bir de hangi beden almak gerekiyor acaba Siz kaç kilo ile kaç beden aldınız?
birmelekannesi0 ikkrk91 normal hayatımdada regli dönemlerimde depend kullanan biriyim 160 boy 65 kiloyken, şimdi 69 kiloyum ve yine depend aldım 37+3 günlüğüz önceden L kullanıyordum şimdi göbüşten dolayı XL aldım bı paket, sizede L olabilir.
SunnyG Sdfrgnr hayır dikişlere gelmiyor. Zaten dikiş çok aşağıda oluyor. Normal iç çamaşırınızın belinin de altında kalıyor. Depend yüksek bele yakın. Dikişe değmiyor, rahatsız etmiyor.
iremsmrz22_ Sdfrgnr evet dikişe değince rahatsı ediyordu bende bebeğimin ağız bezlerinden koydum pamuklu olduğu için iyileşme sürecim çok kısa sürdü şuan bile şişlik yok 3 ay oldu doğum yapalı
Obirgebe iremsmrz22_ dikişleriniz zaten kaplı olmuyormu bn 2 sezeryan yaptım sargı beziyle kaplı ve bantlı oluyor bnmkiler
enesayazmoom minomino canped in mesane pedi var normal ped den biraz kalın pamuklu ben ondan kullanmıştım ama en rahat bebek bezinde rahat ettim kenarlarını koparıp bez koyuyor dum yeni doğan bebek bezi 🤣🥰
Unlukacar minomino kesinlikle depend canım çok rahat ettim şimdi 2. Gebeliğim yine aldım 63 ile doğum yaptım m beden aldım bedeninizden büyük almayın esnek olduğu iÇin oluyor
SunnyG Talihimyokbahtimkara ya bu kişiden kişiye değişiyor. Ben sık değiştirdim. İkinci gün bitti paket, sonra pede geçtim. Kuzenim de sezaryen oldu ama 20 gün depend kullanmış. Bir paket alın. Duruma göre gider alırsınız bence
SunnyG Deletedmom_7 70 kg ile doğuma girdim M beden aldım. Yukarıda da yazdım bana bir paket yetti ama belli olmaz
Gny18 Deletedmom_7 yok canım tam yetti 15 gun kanamam oldu. Doğumdan bi kaç gun sonra azaldı hatta depent 2 3 tane de arttı sonra normal pede geçtim.
ikkrk91 birmelekannesi0 bende M ve L arasında kaldim. Siparis vericektim oylece sepette bekletiyorum. Daha 8 haftam var ozamana kadar illaki kilo alirim galiba dediginiz gibi L olur bana . Teşekkür ederimm 🙏🏻💕