2prensesannesiiii crazymommy geçen ay bende 4.9 la öğrenmiştim yani benim sağlıksız oldu herkeste öyle olacak diye bi kaide yok perşembe 2 katı artmış olur inşallah 🙏🏻 🥰
crazymommy 2prensesannesiiii Yerleşme kanamam olmuşmuydu canım o gebeliğinde ? Yerleşme kanaması sağlıklı bir gebeliği gösterir mi acaba çünkü gam döllendikten söylendiği gibi 10-12 gün sonra kanamam oldu olduğu gibide test yaptırdım zaten 🥲
Burcu0707 crazymommy bugun gebelik testi yaptiginda belirgin bir cizgi cikmasi lazim 4 kusurlu rakam gebelik ihtimali olabilir ama kimyasalda olabilir test dene