Hemdemmm
18 hafta bitti bizim de kahve ve bitki çayı hiç içmiyorum 1-2 bardak çay içiyorum işlenmiş ürün ve paketlenmiş gıda tüketmiyorum onun dışında her şeyden yiyorum yani aşırı sağlıklı beslendiğimi iddia edemem hem sağlıklı hem sağlıksız yiyorum vitaminlerimi alıyorum dengeliyordur diye düşünüyorum😅