Ruveyda_baskapan Kızlar ben yatakta sağa sola dönerken veya oturduğum yerden kalkarken ağrı hissediyorum. Sanki vajinam koptu kopacak 😂 yahu neler çekiyoruz böyle cidden cennet anaların ayakları altında ya cidden.
aslansmommm Ruveyda_baskapan 28+5 bir haftadır bende de yatakta dönerken özellikle vajinanın kendisi değilde kemiklerinde ağrı oluyor genişleme mi oluyor acaba diye düşünüyorum pelvik ağrılar çünkü haftaya doktora sorucam bakalım
Byz2019 Ruveyda_baskapan çatı ağrısı sanırım bende 7. Aydan sonra başlamıştı 1 ay falam sürmüştü magnezyum verdi doktor geçti sonra analık zor herşeyi biz çekiyoruz 😃
boys_mother aslansmommm aynısı bende de var uzandığım yerden kalkınca yatakta sağa sola dönerken bile o kemiğim nasıl ağrıyor 😣 29+0 benim 2-3 haftadır var bu ağrı
Sarahh Ruveyda_baskapan kemikler genişliyor açılıyor doğum için hazırlanıyor o yüzden ağrı olması normal canım ilaçta fayda etmez zaten
Byz2019 Ruveyda_baskapan bacak aralarınız kadar vuruyor ağrısı değil mi normalmiş öyle denmişti bana dönerken oturup kalkarken çok ağrıyordu yürüyemiyordum bile
aslansmommm Ruveyda_baskapan ben bir de bir buçuk aydır magnezyum kalsiyum ne varsa kullanıyorum ona rağmen yeni başladı bence haftamız büyüdükçe vücut doğuma hazırlanıyor ne içsek kar etmez
cutiebun normal o ağrılar canım doğuma kadar gider. bebek büyüdükçe orada ki damarlar geriliyor ondan oluyor. gece yatarken bacak arana yastık koy iyi geliyor 😊
Ruveyda_baskapan cutiebun koyuyorum mutlaka , ama o yastık gece yere düşüyor Ya deliriyorum ahahahahah
cylnacelya35 Ruveyda_baskapan bende şuan bu durumdayım 38 haftalık olduk sanki bacağını çıkaracak gibi Bi durum yaşıyorum çıkmamı istiyor ne dursun iki hafta daha iyice gelişsin hanım efendi dünyaya gelince daha zor oluyorlar iki hafta daha hanımlar gibi takılak hayırlısı olsun hakkımızda 🤲🥰
Ruveyda_baskapan aslansmommm aynen öyle magnezyum içiyorm yanında soda açıyorum belki fayda eder diye yok anam yok
zehraaaktas Ruveyda_baskapan muhtemelen çatı ağrısı bebek baskı yapıyor ben 1 1 buçuk aydır çekiyorum o ağrıyı 37 olucaz yarın 😊
Ozlm0916 Ruveyda_baskapan benimkide aynı acayip ağrı oluyor idrar yolu enfeksiyonu denilmişti onu atlattık şükurde kemiklerim agriyor simdide 37+3
Ruveyda_baskapan Ozlm0916 canım senin en azından haftan ilerde şükür ki doğum olsa da korkacak bişe olmaz Allah’ın izniyle , benim bebe daha çoook küçük korkuyorum herşeyden
Ozlm0916 Ruveyda_baskapan korkma kuzum 35 haftalıkken başladı sancılarım halada devam ediyor öyle idare ediyom ağrılarla korkma allahın izniyle bişey olmaz önlemi alınır 😘😘😘