Portakalcicegi Sehrbnon122 ayy yine göremiyorum yaaa 😃 senin göbişi görmek bana nasip olmayacak 😃 bende 16 ya gireceğim yarından sonra ☺️ 16-17 haftalarda da var mıydı göbeğin
Portakalcicegi Sehrbnon122 benim bu haftada da var biraz göbeğim ama erken gibi geliyor senin nasıldii, ikiz yaa ondan erken çıkmış olabilir mi ki
Sehrbnon122 Portakalcicegi canım biraz uzun boylu oldugum için yeni yeni belirginleşmeye basladı basketbol topu gibi 😂🧿
Beyzanur_ozdemir Tugbashn aha valla benimde öyle 32 hafta olduk dha cok küçük karnım aslında dha iyi görünmemesi 😌
Sehrbnon122 Portakalcicegi benim erkek olan üstte yayık duramıyor karnım maalesef kızçem bazen üste geldiginde yayık oluyor o kadar hahaha
Portakalcicegi Sehrbnon122 yaaa o bile anlaşılıyor mu çok iyi yaaa harika hatta muazzam birşey 😀 bende haftaya gideceğim bakalım cinsiyet ne hangisi altta hangisi üstte 😀 belki bende anlarım biri alta geldi diğeri üste çıktı diye 😀
Portakalcicegi Feyza-nur genel olarak mi ilgilenilecek acaba sorunla yoksa hesaplarda mi bir sorun var benimde epeydir açılmıyor 😐