Benjaminannesi Canım bu 3. gebeliğim. Doğumlardan sonra veriyorum zaten, gebelik biter bitmez taş iradem devreye giriyor 😂 Sorun şu ki 6 sene sonra gebe kaldım ve bu çok farklı, deli gibi yiyoruö, durduramıyorum, her gece de ağlıyorum karın ağrısından, şişlikten, nefesim daralıyor. Doktor yeme diyor, e gel de yeme 😂😂😂