Rabbim bir avazda doğurmayı nasip etsin normal şartlarda 4 cm ye ulaştıgında yatış veriliyor hastanede takibi yapıluyormuş. Benim suanda 2.5 cm açılmam var eve gönderdiler ama sürekli çagırıp kontrol ediyorlar bence bekletmeden git sancının oldugunu evinin uzak oldugunu söyle direkmen yatış yaparlar