Serifegg Ben 8 +2 hemen bı anda birakamdim ama günde 3 5 e kadar içiyorum kendimi tutabildigim kadar tutmaya çalışıyorum. Tabi vicdan azabı cabasi ama elimden gelenin en iyisi bu annecim
Mysmrt Esra87 ben daha 7+3teyim muhtemelen sizinki kadar olduğumda ben de sıkıntı yaşarım nefes konusunda sigaradan dolayı
Esra87 Mysmrt inşallah tiksinirsin canım hem kendi sağlığın hemde bebişin sağlığı için nefes alamamazlık cok kötü bişi tabi bünyeden bünyeye fark var canım