Mysmrt çok isterdim bende sigaradan tiksinmek ama olmadı,başlarda öle demişlerdi bana zamanla tiksinirsin zaten içemezsin die ama neden olmadı bilmiyorum,kusmalarım var tilsindiğim şeyler var ama sigaradan asla tiksinemedim sadece ben içmediğim zaman kokusu gelirse o rahatsız ediyor işte ama içtiğim zman öle bişey yok,ben içmediğim zman eşime balkonda içmesine rağmen kapıları örttürüyorum kokusu gelmesin die böyle olanda varmı bilmyrm bende ne yapacağmı anlamadım sizin gbi bende tedirginim