haticenurrr Ozgeliko bende bu sabah verdim canım değerim kaç çıkar ki diye tahmin etmek için sormuştum tekrardan hayırlı olsun🥰🥰
edb06 Ozgeliko aa çok güzel :) benim de 62 çıkmıştı pazartesi bugün daha çıkmadı sonucum. Sizin de hayırlı olsun 🙏
haticenurrr edb06 ay valla daha sabah verdim ya sağlık ocağı olduğu icin e nabıza yarın düser dediler, ama bir arayacağım 16:30 da çıktıysa söyleyecekler :)
edb06 Ozgeliko ben özelde verdim canım doktor seni arayacağım 6 gibi dedi. Bakalım bekliyorum.tesekkurler ♥️
haticenurrr Ozgeliko ay evet yaa 🥰🥰tekrar beta baktırmaya gerek var mı canım yüksek aslında deger ama bilemedim
Ozgeliko haticenurrr ben yarın tekrar vericem sağlık ocagindaki ebe bakalım iki kat artış olup olmadığına dedi 🙃
Ozgeliko edb06 ben de özelde verdim ama doktor izinliymis🙃 sağlık ocagindaki Ebeye gösterdim sonucu artık
haticenurrr edb06 dündü adet günüm canım bugun verdim🥰 tekrar vermeye gerek var mı sence. bu arada sonucun cıkınca yaz mutlaka 🥰🥰
edb06 haticenurrr benim 62ydi 2 gün sonra 213 olmuş doktor haftaya cuma gel direk keseyi görelim dedi arada gitmeme gerek yokmuş 😊 sen de doktora sor bence 🥰
edb06 Ozgeliko doktora da görün canım mutlaka progesterona TSH a falan baktı benim ilaca gerek yok dedi
Ozgeliko haticenurrr senin değerin çok daha iyi o zaman benimkine göre benim adet gecikmemin 3.gununde bu değerde çıktı :)