Meltemdogant Ozgeliko benim de 2 gün gecikmişti erken gebelik testi yaptım aynı böyle idi su an 6+4 olduk korkma kan testi yaptır hayırlısı olsun 🥰
Ozgeliko Meltemdogant Allah sağlıkla kavuşmayı nasıp etsin inşallah 🤲bugün kann verdim yarın cikicak sonucum💜
Asel_im Ozgeliko kız bunun neresi silik 😁 test bağırıyor sana kııız hamilesin diye 😁 kimyasal gebelikle hiç alakası yok. Git kan testi ver 2 günde bir tekrar et kan testi vermeye orantılı artış varsa sıkıntı yok demektir canım
edb06 Ozgeliko benim de dün 12 ya da 13. Gündü kaset testte silik erken gebelikte çok net 2. Çizgi gördüm değerim 62 çıktı. sizinki de erken gebelik mi :)
Ozgeliko edb06 çok sevindim tebrik ederim Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 💜 evet benimde erken gebelik testiydi💜
TeoMom Ozgeliko Benim de daha silik bir testim vardı canım 55 ile öğrendim şimdi 18. Haftayı bitirdik inşallah senin de sağlıklı bir gebelik olacaktır💙
Ozgeliko TeoMom çok teşekkür ederim inşallah sağlıklı bir gebeliktir 💜 Allah size de sağlıkla kavuşmayı nasıp etsin inşallah 🤲
haticenurrr Ozgeliko bende bu sabah verdim canım değerim kaç çıkar ki diye tahmin etmek için sormuştum tekrardan hayırlı olsun🥰🥰
edb06 Ozgeliko aa çok güzel :) benim de 62 çıkmıştı pazartesi bugün daha çıkmadı sonucum. Sizin de hayırlı olsun 🙏