Deletedmom15257 kesnlikle katılıyorum resmen lekelenme normalmiş gibi burda sorup bekliyorlar yarın kontrolüm var gidince sorarım diyorlar. Bir insandan hamileden durduk yere lekelenme tarzı birsey gelmez demek ki anormal giden bi durum var yanii.
Bende bu konu da okadar cok kızıyorum ki hayır doktorları da uyarmadı acaba .
Bana doktorum en basında dedi ve her kontorlümde de demeye devam ediyor kan su kahverengi pembemsi bir durum gelirse direk geliyorsun dedi