eljid bende seni takip.ediyorum cnm insallah iui olcaklar insallab bizim 73 oldu cnm ama.bitcek insallah bitcek .. siizn durumu nasıl ya bizim hastanede çok iyi harika ama ben ordaykende görüyordum.cokk yoğun ya çok hemde yani doktorlar 1 dk oturamıyor düşün ordan oraya koşuyorlar:( allah bütün bebisleri korusun insallah ailelerine sağ salim kavusacakalr