Sblonbs canim bugun 27 olduk tam saglik ocaginda tartildim bugun tam 7 kilo almisim ilk 3 ay almadim açıkçası sonradan aldım kqdin dogumcuma yazdim hocam 65 kilo olmusum ben bugun tartildim diye ama doktor cok cok ideal dedi yani tansiyon problemi olmadigindan çok ödemde yapmazsin sen zaten dedi ilk gebeligimide biliyor 14 kilo vermiştim o yüzden bunda cok iyi gözüyle bakiyor. Arkadaslarima bakiyorum gebe okulunda tanistikalrima vs hepsi ayni haftadayiz nerdeyse 10 kilo ve üstü alan var onlara birazcik yavaslayin demis doktor sadece son 2 ayda cok aliniyoe diye ve beni gören herkes aa sadece karnin var birazcik bol giyinsen anlamayiz bile diyor ikna olmuyorlar esimle anneme göre zayiflafim bile hatta nereye gitti bu 6 kilo desen rahmin buyumesi goguslerib buyumesi organlar sivi vs derken onlara gidiyor zaten emin ol