Evet hastaneden geldim şimdi kontrole gittim cok şükür ikizlerimi gördüm 19 haftalık olduk bugun ve ikiside gayet iyiydi 170 gram ve bi kız Bi erkek haraketleri hissetmiyorum dedim ilk gebeliğim oldugu için 22 haftaya kadar hissetmeye bilirsin dedi rahim uzunluğu gayet iyi dendi çok güzel ya 3 hafta sonra gittim rahatladım kimler bugun gitti ♥️