OzgeOksuz90 benim bir gece kanamam oldu aradım hemen gel hastaneye dedi bende geliyorum dedi, gittim ve geldi hemen ameliyat olmuştum hemen bebek yap dedi yoksa olmaz dedi dediği oluyor hep yapmasaydım çocuk sahibi olamazdım. Bakın gebze deyim, adanayla ilgim yok ama bir sıkıntım olduğunda arayıp soruyorum hiç bıkmadan cevap verir. Demez yani artık hastam değilsin bilgi veremem diye. Keşke buralar da hep bayram bukan olsa 🙏🙏🙏🙏 evet soğuktur sinirlidir ama maşallah bilgisi süper. Bence sizin içinde en önemlisi bu olsun. Ultrason a 2 dakika bakıp göndermiyor, herşeyini anlatıyor iyi kötü herşey.. Malesef belki de bayram beye devam edemedim burdaki doktorlsr hiç ilgilenmedi bebeğimi kaybettim. Sağlık olsun demekki yiyecek ekmeği yokmuş ama keşke adana da olsaydım belki bayram beyin elinden birşey gelirdi..