Evet Profil resmimdeki Oğluşum var
Millet saçma sapan konuşuyor kıldır tüydür ben Antalya’da yaşıyorum havalar sıcak zaten sürekli kendim traş ediyorum kedimi
Doğum İçin bir kaç günlüğüne kuzenimde kalacak onun dışında evladımdan asla vazgeçemem kızımın abisi olarak bizimle kalmaya devam edecek ❤️