Remziyeerdinc Kedim var, Ve benim kedim aşırı tüy döken bir kedi o yüzden doğumdan önce tüylerini kazıtırmayı düşünüyorum yani etrafımdw kedisi olup Kazıtan çok fazla insan var aşıları tam olduğunda zaten bir sıkıntı olmuyor yani k doğum temizliği olacak bir zararı olmasın işte etrafta uçuşmasın diye yapıyorum ama tabii ki kedim bebek doğduktan sonra bizimle yaşamaya devam edecek çünkü oda benim bir evladım asla onu başkasına veremem