59gocer Acımıyor sadece aşıdan sonra ağrı oluyor o da bir kaç gün sonra geçiyor. Tabi kişiden kişiye göre değişir. Geçmiş olsun😇
Deniz34_ silahatun bende bugun ilk dozumu oldum hemşire bebegi korumak için vucut antikor üretiyor yapılmadıgı durumlarda bebegı ılk sildikleri sargı bezlerınden bıle mıkrop kapabılır demıstı