Vera09 ayseak_0342 ben de yarın ikinciyi olcam benim çok az kolum ağırmıştı 1-2gün,başka da hiç bişey olmadı
ozgerbas ayseak_0342 ben sadece 1.yi oldum ondada ateş halsizlik oldu acile bile gittim. Dişlerim birbirine çarpıyordu inanılmaz sarstı beni. Doktorum 1 doz yeterli dedi. Diğerini olmadım.
yigitinannesiiiii Mikasaaa ben 24 te olmuştum 32. Yada 30. Haftaya kadar 2 doz olunması gerekiypr 23 te 1. Yi olup 27 de 2. Dozu olursunuz bende 28. Haftamda olucam 2. Dozu
silahatun alakasız olacak ama bana doktorum tetanoz falan önermedi, sıkı takipte değilim. ama kimse aşı demedi yarın sağlık ocağına gideceğim. tetanoz herkes mi oluyor
ozgerbas silahatun sezeryan olma durumunda kalırsan kesi atacakları için tetanoz olman gerekıyor diye bılıyorum. Mutlaka hemşirene danış hamılelıkte olunması gerekıyor
HSena38 silahatun sağlık ocağı öneriyor ama size kalmış olup olmamak birde yakın zamanda olduysaniz da söylenmemiş olabilir 10 sene geçerliliği var diye biliyorum 😊🌸
DenizinAnnesiiiii silahatun önerilmesine gerek yok zaten yapılması gerekli. Şimdi yapılan aşı sizde antikor üretecek ve bebek bağışıklık kazanacak. Doğum esnasındaki dikişlerden kordon kesilmesinden herhangi bir tetanoz mikrobu bebeğe geçmemesi için. Tetanoz çok ağır bir tablodur hafife almayın derim
ayseak_0342 ozgerbas öyle mi inşallah olmaz öyle bende de ağır gelmiş size demekki 1 doz yeterli olmuş
zeynepikra_61 ayseak_0342 Sadece tek doz oldum ikinci gebelik olduğu için 1 gün boyunca ağrıdı ertesi güne geçmişti ☺️ büyütülecek birşey değil 🤭👍🏻
Nes_ Siz ve bebisinizle ilgili aşı takiplerini sağlık ocağı yapar. Hemşire sizi arar davet eder hatta.gidnce mutlaka arayıp aramadiklarino sorun