2626 Anlatsınlar valla ben hepsini büyük bir keyifle dinliyorum, onların sırf sancı ve ağrı çektiği için “olumsuz” olarak adlandırdığı doğum hikayelerini yaşamak isteyen binlerce insan var.
Ben doğum olayının giriş gelişme kısmına değil sonucuna odaklanıyorum, sonuçtan kastım bebek sağlıklı mı? Anne sağlıklı mı? Eğer cevap evetse bu doğum benim için her halükarda pozitiftir, o acılar o sancılar unutulacak, sadece güzel anlar kalacak hafızada. Korktukça, korkuyu çekersin kendine bu yüzden sen güzel düşün ki güzel olsun
Kucağımıza aldığımızda her şeye değecek, bu yetmez mi🤍