Tgb_123 k bkmayn yeni gördüm düne kadar kanama lekeye dönmüştü bu gece yine yatak vs battı ben pazartesi proluton yaptılar salı günü kan uyuşmazlığı iğnemi olmuştum bugün tekrar gitt dr bebek gayet sağlıklı dedi yine sanırım bir süre böyle devam edecek sağlıkla doğsunda hiç kalkmıyprum ama wc harici yatmam lazımmış çok sağolun🙏🏻