Arkadaşlar selam ben 9 haftalık gebeyim kese etrafı kanamam vardı 2 haftadır 200 lük progestan kullanıyorum, bugün sabah 10 da afedersiniz işe gibi su gbi kanama boşaldı çok fazla hemde acile gittim bebek kalp atımı var ama kanama devam progestanı ağızdan 2 ye çıkardılar kan uyuşmazlığı var kan aldılar sabah yatış yapılacak iğne vurulacak uyuşmazlık için yaşayan var mı ?Bu arada 17 ay evvel mol gebelik geçirdim 1 sene tedavi gördüm bitiminin 2. Ayı hamile kaldım. Dualarınızı esirgemeyin lütfen