Sehrbnon122 Kızlar çok merak ettim ben mi anormalim acaba çok su içiyorum ya ben günde 3 L falan degil 5 6 L falan içiyorumdur aşırı su içiyorum yemek yiyemiyorum bu yüzden… 19 haftalık ikizlerime hamileyim siz çok su tüketir misiniz…
Sehrbnon122 Sehrbnon122 ağrım sızım falan da olmadı hiç bu haftalara kadar acaba bunda suyun etkisi falan varmıdır kızçeler…
mor_menekse Sehrbnon122 su icmen iyi güzel de kuzum okadar da içme 3 lt fazlası da iyi değil diyorlar
Zolemos Sehrbnon122 bana üç ayrı dr. Eğer ağrı çekmek istemiyodan günde 3-3,5 lt su içmen lazım dedi. İllaki vardır diye düşünüyorum.
Sehrbnon122 incircekirdegi93 kız kalmıyor işte bi iki lokma yiyorum hemen su içme isteği geliyor hahaha
96esra Sehrbnon122 icerimde 2 3 lt anca ya zaten dakka başı çişim geliyor bıktım tuvalete gitmekten 🤣
Minikbebegim1999 Doktorum bana 2 bucuk 3 litreden fazla icme dedi zararli oluyormuş herşeyin fazlasi zarar olduğu gibi su da böbreklere zarar verir fazla içince
findiklibadem Minikbebegim1999 Hamilelikte perinatalog en az 4-4,5 icmelisin dedi bana bende 2-2,5 lt duzenli icen biri olmama ragmen o yetmez demisti artik 4lt iciyorum
Simayimmmmm Abimin eşi hamileyken sizin gibi aşırı su içerdi 5 6 litre belki daha fazlası doktor suyun çok fazla dedi ultrasonda çocuğun kilosu çok gozuyodu bı doğdu küçücük
Canankanat18 Sehrbnon122 ben çok fazla su tüketiyorum bide buz yiyorum kemire kemire yemeğe yer kalmıyor 38 haftayız
eftelya_ser Sehrbnon122 hamileliğin başında ben de içiyormuşumdur içim yanıyordu resmen gece kalkıp 1 litre su içip yatıyordum
morportakal En fazla 2 litre civarından içiyorumdur genelde. Benim de ağrım sızım olmadı çok şükür ve bebek gelişimini suyunu gayet beğendi doktor yine de her bünye farklı bi tavsiye veremiyorum kimseye 🤷🏼♀️