Svnmrv benimde beta sonucuna göre sağlıksız bir gebelik olduğunu söyledi daha ultrasonla bile bakmadan söylüyor bunları artislarimda güzeldi halbuki, Çarşamba günü ultrasona girdim kese oluşmuş ama kanaman gelebilir diye gönderdi beni bende başka bir doktordan randavu almak için uğraşıyorum inşallah en yakın zamana bulabilirim rabbim yardımcımız olsun inşallah sağlıkla kavusalim yavrularimiza 🤲😔
Bu arada kaç haftaliksiniz ben 6+4