umayfalay12 bugün tam 8+0 🥳 Aşırı bulantı hissi var kusmuyorum ama çok kötü hissettiriyor bana bş de bugün bel ağrım var biraz ev işi yaptım ondan sanırım, bu benim 2. Gebeliğim ilkini 8+3 de düşük yapmıştım bund aynı şeyleri yaşamam inşallah dua edin bana kızlar 🥰 haa ikisin de de yerleşme kanaması yaşamadım hiç