As7 Pelinakcn ben bu sene martta 3.doz oldum, 4 ay geçti sadece şimdi de doğum öncesi tekrar olsam mı diye düşünüyorum.doğuma 1 ay kaldı
Pelinakcn As7 valla doktorunuza sorun, ben 3 ay önce covid geçirdiğim için emin olamamıştım doktoruma sordum ol dedi yan etki de yapmadı şükür 🙏🏻
Pelinakcn As7 çok artmış vakalar yine 😔 bence olun hazır doktorunuz da ol demiş. İnşallah hasta olmadan geçsin bitsin artık 🙏🏻