Hareketvakti minikoglummm ben iç anadoluda küçük bir şehirde olduğum için sanırım hiç balık satan bir yer bulamadım malesef
minikoglummm Hareketvakti Evet onu da aynı şekilde fırınlıyorum sebzeli yapıyorum bazen. Yaz ayında kızartma gitmiyor asla bide hamileyiz koku hassasiyetim de var yiyemiyorum kokusundan
Sofistikee Hareketvakti evet canım fileto halinde dilimleyip alıyorum yarım saat 180 derecede pişiriyorum.
Hareketvakti Ocean-blue ton balığını bazı doktorlar önermiyorum dedi konserve olduğu için o sebeple hiç denemedim 😊
Hareketvakti star3star haklısınız bende balık hiç sevmem ama mecburen yemeğe çalışacağım bulabilirsem 😅
Emirsmomm Hareketvakti zaten bu zamanlarda balığın iyisi olmaz ki canım onun yerine balık yağı kullanabilirsin bence bir süre 💛