melekkayaa 38 haftamda bende muayene oldum alttan benim ebe beni sezeryan yaptırmak için biraz fazla karıştırdı 34 haftadan beri kanalda bebek bigün sonra doktor muayene etti hiç hissetmedm ebenin kontrolünden sonra bazen hiç olmuyor ama bazen aşırı bi acıma oluyor bende yırtılma var yada yara oldu zannettim ama bebek geliyor olabilir rahim genişliyordur diyorlar sizinde kanaldaysa belki rahim genişliyordur