Pijamaskeliler melekkayaa yirtilsa benim yırtılır du 3 senedir aşağıdan muayne hep 🤣 şimdi yine hamileyim 12 ye kadar alttan bakıyor bu doktorum yalama oldum resmen çatallara alışığım kanki oldular doğum catalina bile çıktım kanamam olduğunda 😒
melekkayaa Ormanmeyveli afedersiniz ama yırtık derken kocaman değil minik ama tuvalete çıkınca yanıyo
2345hafsa melekkayaa yırtık Doğum da olan bısey canım muayenede olması ımkansız hem olsa hısserdersın yanı yırtıldıgını.tahrıs olmuş olabılır muayne esnasında
Ormanmeyveli melekkayaa Tahriş olmuş olabilir ama yırtılma olmaz çünkü eldiven ve kayganlaştırıcı ile bakıyorlar
motherofcats Pijamaskeliler zaten tüp bebekle hamile kaldım 27 haftalığım hala alttan bakıyor rahimağzı ölçümü için benim doktorum da 😂
Bayancorek melekkayaa 2 kere baktı sadece vajinal ultrasonla. Dar olmasına rağmen acı bile hissetmedim. Çok kısa sürüyor.
Bayancorek Bayancorek ilk gebelik evet vajinal ultrason başka bir şey ama dediğiniz şeyde de eldivenle bakmadılar mı çok acı vermiyor diye biliyorum ama yanar tabi idrar esnasında falan. Minicik şey bile idrar değince cayır cayır oluyor. 🌸🤐
Pijamaskeliler motherofcats benim doktorum da tüp bebek doktoru muayeneden snra eve gelince acik kahvemsi geliyor sonra geçiyor mesela bisey olmadı şükür 😀
motherofcats melekkayaa yoo neden olsun ki iliskiye girmek daha tahriş eder öyle düşünürsek. hem o alete prezervatif takıyorlar hemde üstüne kayganlaştırıcı sürüyorlar zaten 1 dklık bir şey.
melekkayaa motherofcats kız ultrasonu denmiyorum alttan parmakla bakuyolar sizin ilk gebelikmi ultrason zaten acıtmıyo
melekkayaa Bayancorek eldiven ve kayganlaştırıcı var tabiki ama ölçme flan derken uğraştı biraz sanırım tahriş oldu yaaa Benimde ilk gebelik anlayamıyorum fazla Son 9 gün 🤭