Kızlar ben 21 haftalık olcagım daha birsey hissetmiyorum net ya normal mi bu acaba bende cok istiyorum hareketleri hissetmek diyorum saglıklı olsunda geç hissedeyim ama hissedince insanı içi daha rahat eder gibi geliyor inşallah bende net hissedirim😊