Benm ilk gebeliğim bende 16 küsürlerde ilk hissettim pıt pıt şekline. Ama sonra artarak devam etti su an 19.4 olduk ve gayet hissediyorum Allah’ıma şükür. Her harekette gülümseme oluyor bende elimi koyuyorum ama elimle gideremedim elimi hissedince duruyor kızım 🤣 çok değişik tarifi olmayan duygular