TBeyza Dilser Aydilge 👣 olucak nasipse ilk kızımızın ismini ben koymuştum 2.kızımın ismini de babası koydu
AysegulAloluAcikgoz Kızım olacak henuz ismine karar veremedik Melek ve hafsa arasındayız Aslında inci ismi de hoşuma gidiyor bakalim hayırlısı bir sey koyacaz insallah 35+6 olduk hala netlesmedi 😊😁
Melisasmommmm girl_boy_annesi kendi dogum gun ,ay ,yil, ve son adet tarihinizi soylermisiniz, bi şey deniyorumda💚
Kbr01- Deletedmom52620 Melina Naz bizimde ama herkes bi tuhaf diyor nedense ben çok beğeniyorum bide Yunan ismi
Bekleyenler TBeyza ilkinin adı ne? Bizim de Aybüke miz var. İkinci kızımız için Ayyüce düşünüyoruz. Aydilge de uyarmış bize 🙂
Yagmurogul rehberanne benim adımda yağmur ömür boyu bereketli olsun. Yağmur ismi genelde çok bereketli şanslıdır ☺️
Melisasmommmm mimar_anne kendi dogum gun ,ay ,yil, ve son adet tarihinizi soylermisiniz, bi şey deniyorumda💚
Haatii_1 Dilser hayır Arapça ve erkek ismi saygınlık anlamına geliyor ama ben yine de kızım olurda kızıma koymayı bekliyorum daha cinsiyeti öğrenmedim ama
Esrakky Ruhane Çok güzel naif bir isim adıyla yaşasın yiğenım var mine asırı tatlı yardımsever yufka yureklı ve çalıskan ama biraz süslü oluyorlar ☺️💕