Snm123 belirtiye asla takılma belirtiler gelip gidiyor zaten ben aynı hataları yaptım ben emin ol çok daha kötüydüm bir gün belirtim olmasın hemen doktora koşardım kalp atışına kadar doktor en sonunda oturdu konuştu benimle ondan sonra belirtim olmadı ama alıştım artık yani anlayacağın ultrasonda görmesem asla inanmazdım hamile olduğuma şimdi göbeğim birazcık çıktı göğüslerim biraz büyüdü ve damarlandı 3 aydan sonra yavaş yavaş vücudun tepki veriyor yine belirtim olmuyor ama göbüşün çıkıyor 😁 inşallah sende duyacaksın için rahat olsun belirtisiz hamilelikte gayet olabiliyor