aylakiral 32. haftamdayım uyku apnesi yaşıyorum uykudan nefessiz uyanıyorum bu da panik atağımı tetikliyor uzun zamandır yaşamamıştım.nefes alamıyorum, kaburgalarım batıyor, o an bebek karnımda fazlalık gibi alınsa kurtulsam diye hissettim dayanamadım onun orda olmasına.yüzümde baya kızarmış o esnada annem söyledi.eşim de şehir dışında, çok kötüydü umarım bebeğim hissetmemiştir, dualar okudum 1.5 saatte yeni kendime geldim. allah kimseye yaşatmasın ölümü yaşıyorsunuz resmen